tirsdag 12. april 2016

Reportasje om drivhuset i Norsk Hagetidend


6. august 2015 hadde vi besøk av journalist Bjørnhild Fjeld og fotograf Tore Fjeld fra Norsk Hagetiend. Været var utrolig flott med strålende sol og varmt sommervær, ikke en sky på himmelen. Nesten litt for flott, for dette er jo ikke perfekt fotovær. Drivhuset var striglet og hagen velfrisert og viste seg fra sin beste side. Vi hadde noen koselige timer sammen, pratet drivhus og hage mens fotografen ruslet rundt og knipset.
Denne måneden kom reportasjen om drivhuset vårt i Norsk Hagetiend og gjett om vi er stolte! Bildene er fantastiske, reportasjen velskrevet og viser virkelig fram drivhuset vårt på en flott måte. Tusen takk til Bjørnhild og Tore for en flott reportasje og for at de valgte å skrive om akkurat vårt drivhus!
For de av dere som ikke er abonnement av bladet og har lyst til å lese reportasjen kan jeg informere om at Norsk Hagetiend er til salgs hos bl.a Narvesen.
Vi vil også få takke for alle de koselige kommentarene vi har fått i forbindelse med reportasjen!

Fra Norsk Hagetidend nr 3/2016



Norsk Hagetidend nr 3 i hyllene hos Narvesen

Vi har også fått låne de fantastisk flotte bildene som fotograf Tore Fjeld tok av drivhuset og oss. 
Her er noen smakebiter:
Foto: Tore Fjeld
Foto: Tore Fjeld
Foto: Tore Fjeld
Foto: Tore Fjeld
Foto: Tore Fjeld
Bjørnhild og Tore Fjeld står også bak hagebloggen Spirea.no og HER kan du lese blogginnlegget deres om drivhuset vårt og se flere flotte bilder.

11 kommentarer:

  1. Hei!
    Gjett om jeg har lest og studert bildene. Kjempefin reportasje. Det må være morsomt å få en så fantastisk tilbakemelding.
    Ha det godt!Anne

    SvarSlett
  2. Jeg har alt kost meg med reportasjen :-)) Veldig inspirerende!

    SvarSlett
  3. Hei. Så først drivhuset ditt på pinterest, og blei reint forelska. Det flotte og koselige drivhuset!! Fikk hage bladet i går, og det var drivhuset igjen. Arti! Kos deg med vårlige syssler. Ps flott reportasje i Hagebladet.

    SvarSlett
  4. Flott reportasje i Hagetidend!

    :-)

    SvarSlett
  5. Kjempe moro å lese. Jeg var vist det frem til "slekta" :)

    SvarSlett
  6. Det var morsomt å lese, flott reportasje !
    Fortsett og nyt drivhuset :-)

    SvarSlett
  7. For et flott drivhus! Gratulerer med reportasje :)

    SvarSlett
  8. Så artig å lese å se, men så har du ett flott drivhus også da Mariann.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  9. Leste reportasjen om drivhuset deres i Norsk Hagetidend, det var utrolig sjarmerende og fint! :-) Jeg ble så imponert over hvordan dere har integrert vanntønna som samer vann fra taket. Jeg har en som fortsatt er blå (og ikke så vakker), kan jeg spørre hva slags maling dere har malt med? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vibeke.
      Takk for hyggelig tilbakemelding. Vanntønna var opprinnelig blå, men jeg pussa den utvendig og innvendig med sandpapir før jeg spraya den med plastprimer og hvit lakk, begge deler finnes på sprayboks og er kjøpt på Biltema. Hilsen handymannen :-).

      Slett
    2. Tusen takk for svar! :-) Det skal jeg prøve.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...